Często zadawane pytania

Dlaczego towary są takie tanie?

Jesteśmy w bezpośrednim kontakcie z producentami i dzięki temu możemy negocjować dobre warunki współpracy handlowej. Nie płacimy prowizji innym dystrybutorom, agencjom czy pośrednikom. Nie jesteśmy zachłanni, a ceny ustalamy kierując się rozsądkiem i dobrem klienta. Staramy się obniżyć nasze koszty operacyjne do minimum i tym samym poszerzyć dostępność wielu produktów za uczciwą i przystępną cenę.

Jaki jest czas dostawy towaru?

Produkty znajdujące się w naszym magazynie są zazwyczaj dostarczane w ciągu 3 dni roboczych. Informacje o dostępności każdego produktu znajdują się w szczegółach produktu obok zdjęcia.

Jak mogę zapłacić za towar?

  1. W gotówce przy odbiorze przesyłki
  2. Kartą kredytową on-line za pomocą bramki płatniczej ComGate
  3. Przelewem bankowym

Czy towar można odebrać osobiście?

Towar można odebrać osobiście w jednym z punktów Przesylkownia.pl.

Adresy wszystkich punktów sprzedaży można znaleźć tutaj:

https://www.przesylkownia.pl/oddzialy

Co, jeśli mój towar się zepsuje?

Towary z naszego e-shopu objęte są ustawowym okresem gwarancji, a reklamacje rozpatrujemy standardowo przez wysyłkę lub osobistą dostawę. O ewentualnej reklamacji informuj nas zawsze z wyprzedzeniem, wysyłając e-mail na adres info(małpa)demy.pl